KUKA Mediatheek

In onze mediatheek bieden wij u met persfoto's, video's, tekst- en audiobestanden een ruime keus aan informatie voor elke publicatieformaat.

Hier vindt u portretten in hoge resolutie van onze directeuren dr. Till Reuter en Peter Mohnen. Daarnaast stellen wij talrijke presentatie en interviews over bedrijfscijfers en een omvangrijke collectie productfoto's voor uw publicaties beschikbaar.

Dr. Till Reuter

Directeur (CEO) van KUKA AG
Foto downloaden in .zip-formaat
Dr. Till Reuter, CEO van KUKA AG

Peter Mohnen

Directeur Financiën en Controlling (CFO) van KUKA AG

Foto downloaden in .zip-formaat

Peter Mohnen, CFO van KUKA AG

Productfoto's in de mediatheek

Juridische aanwijzing:
Alle foto's zijn auteursrechtelijk beschermd. KUKA bezit alle gebruiksrechten van de beeldbestanden die in het downloadgedeelte te vinden zijn. Het gebruik van de beeldbestanden mag enkel en alleen in de hier vrijgegeven omvang plaatsvinden, met de bronvermelding "KUKA Aktiengesellschaft". De afbeeldingen mogen uitsluitend met het doel van berichtgeving in de pers worden gebruikt. Het gebruik voor reclame, marketing of een andere commerciële gebruiksvorm is verboden. Indien een andersoortig gebruik wordt beoogd, moet er vooraf toestemming worden verleend door KUKA Aktiengesellschaft.

LBR iiwa

LBR staat voor "Leichtbauroboter", oftewel lichtgewicht robot, iiwa staat voor "intelligent industrial work assistant". De LBR iiwa schept een nieuwe definitie voor de mogelijkheden van de industriële robotica. Voor het eerst kunnen mens en robot in nauwe samenwerking zeer gevoelige taken oplossen. Veiligheidshekken worden overbodig, er ontstaan nieuwe werkterreinen en de weg is vrij voor meer rendement en zeer hoge efficiëntie.

LBR iiwa-foto's als .zip downloaden
De LBR iiwa van KUKA staat voor rendement en efficiëntie.

KMR iiwa

De KMR iiwa is de mobiele doorontwikkeling van de LBR iiwa. KMR staat voor "KUKA Mobile Robotics", iiwa voor "intelligent industrial work assistant". De KWR iiwa combineert de sensitieve eigenschappen van de robot met de voordelen van autonome navigatie. Daardoor is de KWR iiwa bij uitstek geschikt voor oplossingen op het gebied van Industrie 4.0.

KMR iiwa-foto's als .zip downloaden

De KMR iiwa in actie in de productie van KUKA.