Kies uw locatie:

KUKA College portaal: seminars eenvoudig online boeken

Het KUKA College biedt u en uw medewerkers een uitgebreid, op de individuele behoeften afgestemd scholingsprogramma – en dat in een hele reeks landen. In het KUKA College portaal vindt u uitvoerige informatie over alle bijscholingen en kunt u deze direct online boeken.

12 maart 2018

Voor ondernemingen zijn goed opgeleide medewerkers een belangrijke succesfactor. De KUKA Colleges bieden u en uw medewerkers een hoogwaardige scholingsprogramma, waarin theorie en praktijk zinvol aan elkaar worden gekoppeld.

Comfortabele boeking via het KUKA College portaal

Bent u op zoek naar bijscholingen? U wilt zich over de inhoud ervan informeren en deze bijscholingen direct boeken? Gebruik dan gewoon het  KUKA College portaalIn de onlinecatalogus vindt u een aanbod van ca. 200 seminars in 14 landen. Bovendien hebt u snelle toegang tot alle belangrijke informatie over seminars en evenementen: inhoud en doelgroepen, evenementlocaties en -data of prijzen en beschikbare plaatsen.

Met bijscholingen en KUKA College portaal heel tevreden

De cursussen richten zich tot verschillende doelgroepen: installatiebedieners, servicetechnici, programmeurs, constructeurs en leidinggevenden. De scholingsdeelnemers toonden zich over de kwaliteit van de seminars erg tevreden. Ook beoordelen klanten de boeking via het onlineportaal positief en beschrijven ze het portaal als gebruiksvriendelijk, heel overzichtelijk en zelfverklarend.

Met het KUKA College portaal kunnen we voor onze klanten gedetailleerde informatie over onze seminars ter beschikking stellen en een efficiënte manier van boeken aanbieden

Miklos Loerinczi-Karn, Head of Training - regio Germany