Välj din plats:

Land

KUKA College-portalen: Anmäl dig till seminarierna på nätet

KUKA College erbjuder dig och dina medarbetare ett omfattande, individanpassat utbildningsprogram i ett stort antal länder. I KUKA College-portalen hittar du utförlig information om alla vidareutbildningar och kan anmäla dig till dem direkt på nätet.

den 12 mars 2018

Välutbildade medarbetare är värdefulla för företagens framgång. KUKA Colleges erbjuder dig och dina medarbetare ett högkvalitativt utbildningsprogram där teoretiska och praktiska färdigheter förenas på ett optimalt sätt.

Smidig bokning via KUKA College-portalen

Är du på jakt efter vidareutbildningar? Vill du veta mer om programmens innehåll och anmäla dig till dem direkt? Använd i så fall  KUKA College-portalenI onlinekatalogen erbjuds ca 200 seminarier i 14 länder. Dessutom har du snabb åtkomst till all viktig information om seminarier och evenemang: Innehåll och målgrupper, evenemangslokaler och tider eller priser och tillgängliga platser.

Mycket nöjda med vidareutbildningar och KUKA College-portalen

Kurserna riktar sig till olika målgrupper: Operatörer, servicetekniker, programmerare, konstruktörer och chefer. Kursdeltagarna var mycket nöjda med kvaliteten på seminarierna. Även själva onlinebokningen har fått goda omdömen och beskrivs som användarvänlig, lättöverskådlig och intuitiv.

Med KUKA College-portalen kunde vi tillhandahålla våra kunder detaljerad information om våra seminarier och möjliggöra ett effektivt bokningssätt

Miklos Loerinczi-Karn, Head of Training - Region Germany