Kies uw locatie:

KUKA op de EMO 2017: Geautomatiseerde gereedschapsmachines in de metaalindustrie

KUKA Robotics laat in hal 25, stand D81 gebruiksvriendelijke oplossingen voor automatisering van de metaalindustrie zien. De EMO is internationaal toonaangevende beurs voor gereedschapsmachines in de metaalbewerking. Dit jaar vindt de branchebrede bijeenkomst van metaalbewerkers plaats op de Hannover Messe van 18 tot 23 september.

24 juli 2017

De productie zo dicht mogelijk bij de klant en economisch rendabel te organiseren: dat is momenteel de uitdaging in de metaalindustrie. Hoe gereedschapsmachines voor de metaalbewerking economisch rendabel geautomatiseerd kunnen worden, laat KUKA op de EMO in Hannover op 230 vierkante meter zien. Getoond worden ready2_use pakketten, robotcellen en industriële robots, die met name geschikt zijn voor de metaalindustrie.

Alleen met intelligente, op robots gebaseerde automatisering kunnen de uitdagingen in de metaalindustrie aangegaan worden. Daarvoor bieden wij onze klanten op maat gesneden oplossingen aan.

Winfried Geiger, Business Development Manager bij KUKA Roboter GmbH.