Kies uw locatie:

• Nederlands / Dutch
Official KUKA System Partner

KUKA breidt partnernetwerk uit

Sinds april 2018 is GDO B.V. officieel KUKA System Partner.

29 mei 2018

Sinds april 2018 is GDO B.V. officieel KUKA System Partner. Het bedrijf uit Eygelshoven telt ongeveer 90 personeelsleden en is hoofdzakelijk actief in de automobiel sector, farmaceutica en in de life science.

Om hun klanten optimaal te kunnen helpen met hun automatiseringsconcepten werkt KUKA vaak samen met ervaren partners. Door de handen in elkaar te slaan worden er veel meer resources en vooral knowhow beschikbaar gesteld voor de klanten. Door deze samenwerking kunnen KUKA en hun partners de klanten veel sneller en vooral veel efficiënter helpen.
Logo Official KUKA System Partner GDO
GDO is sinds april 2018 een Official KUKA System Partner
KUKA en GDO B.V. hebben al enkele jaren een goede relatie. Voor KUKA was het dus ook een logische stap om GDO als nieuwe Systeem Partner naar voor te dragen. KUKA weet uit eigen ervaring dat GDO voor kwaliteit staat en zijn klanten optimaal weet te helpen. Ook voor GDO was de keuze snel gemaakt. De samenwerking tussen KUKA en GDO verloopt zeer prettig, aldus Sander Besseling, Project Manager bij GDO. KUKA ondersteunt GDO bij het selecteren van de juiste robot en helpt bij het uitvoeren van 3D-simulaties. KUKA deelt bij projecten ook eigen ervaringen en geeft ons vaak goede tips en adviezen. Hierdoor kunnen wij onze klanten zo optimaal mogelijk helpen in hun automatiseringsprojecten. De kwaliteit die KUKA biedt met zijn robots is ook alom bekend. Onze klanten weten dus al vaak op voorhand dat ze met een KUKA robot voor een goede investering kiezen. Het is natuurlijk niet voor niets dat oranje de kleur van Nederland is, sluit Sander Besseling nog af.