Kies uw locatie:

• Nederlands / Dutch
Airborne KUKA System Parter

Airborne en KUKA kondigen Official System Partnership aan

KUKA, een van 's werelds toonaangevende automatiseringsbedrijven, en Airborne, leider in de geavanceerde productie van composieten, zijn trots om aan te kondigen dat Airborne een KUKA System Partner is geworden. Met dit partnerschap is de bestaande samenwerking tussen de bedrijven nog intensiever geworden.

20 juni 2018

In 2015 werden beide bedrijven partners in de Digital Factory for Composites, een fieldlab dat is opgericht in nauwe samenwerking met Siemens Nederland. In de laatste jaren heeft Airborne verschillende oplossingen ontwikkeld om de volgende stappen in de geavanceerde productie van composieten te ondersteunen, gebaseerd op de principes van Industrie 4.0 en de digitale productie.

Door middel van nieuwe en geautomatiseerde productieoplossingen zoals de geautomatiseerde lamineercel, de geautomatiseerde honingraatpotten en de Kitting- en sorteersystemen, kunnen klanten profiteren van zowel de software, services en machines om hun composietproductie op een efficiënte en effectieve manier te verhogen.
Marcus Kremers, CTO van Airborne, zegt: "Airborne ontwikkelt nieuwe, innovatieve manieren om composieten sneller, duurzamer en goedkoper te produceren. We gebruiken onze samengestelde knowhow om onze klanten betere oplossingen voor geautomatiseerde productie te bieden, en dat doen we door speciale productiecellen of complete end-to-end-oplossingen te leveren. KUKA robots zijn de perfecte oplossing voor onze doeleinden. We zijn er trots op een Official System Partner te zijn en kijken er naar uit om ons partnerschap nog verder te ontwikkelen in de nabije toekomst. "
Airborne KUKA System Parter
Airborne is vanaf nu een Official KUKA System Partner
KUKA selecteert niet zomaar een bedrijf om een Official System Partner te worden, zegt Stijn Janssen, Sales Manager van KUKA. Voor KUKA is het erg belangrijk dat het bedrijf een lange termijn visie en een drang naar innovatie en groei heeft. Dankzij succesvolle samenwerkingen in het verleden met Airborne, wist KUKA dat ze een partnerschap zouden sluiten met een bedrijf dat staat voor kwaliteit en met open visie voor haar klanten. KUKA gelooft dat met dit partnerschap tussen onze twee groeiende en innovatieve bedrijven, er geen grenzen meer zijn aan de mogelijkheden